torstai 7. huhtikuuta 2011

50 asiaa minusta

Tämä on kiertänyt jo monessa blogissa ja halusin tehdä sen myös itse. 50 asiaa on kumminkin aika paljon..katsotaan miten käy!

1. pidän nykyisestä työpaikastani todella paljon ja viihdyn töissä
2. inhoan opinnäytetyön kirjoittamista (mitä muuten pitäisi tälläkin hetkellä tehdä)
3. odotan jo innolla toukokuista muuttoa uuteen ihanaan ja isompaan asuntoon
4. omistan yli 30 kynsilakkaa
5. lempikarkkejani on ehdottomasti salmiakit (lisäks makuunin cola-pääkallot ja lisäaine-mansikkakarkit!!)
6. lempiruokapaikkojani ovat amarillo, siipiweikot sekä american dinner
7. rakastan coca cola- cherryä sekä dr. pepperin cherryä
8. olen todella eläinrakas
9. meillä on kaksi suloista koiraa
10. olen harrastanut tanssia yli 15- vuotta
11. jos minulla olisi enemmän vapaa-aikaa, haluaisin jollekin intensiivi tanssikurssille
12. olen viime aikoina ollut todella laiska jumpissa ja salilla kävijä (syytä ehkä olisi, kesä lähesyy..)
13. minulla on kaksi rakasta pikkuveljeä
14. harkitsen meneväni toisen koirani kanssa jäljestys-kurssille, vaikka minulla on käärmefobia ja kurssi suoritetaan pääasiassa metsässä
15. en yleensä syö aamupalaa
16. pidän leipomisesta ja ruuanlaitosta tooosi paljon
17. toivoisin, että mun kengänkokoni olisi 36, 35 sijasta. Löytäisin varmasti paaaljoon enemmän kivoja kenkiä!
18. inhoan imuroimista ja imurin ääntä
19. meillä on yleensä aina vähän sekaista
20. olen 155cm pitkä ja ihan tyytyväinen siihen
21. bravuurini keittiössä on tortillavuoka sekä tonnikala-lasagne
22. aloitin viime kesänä golffin ja oon ihan hurahtanut lajiin
23. mulla on kokoajan koirakuume kolmannesta koiravauvasta (mutta sitä ei kuulemma meille tule) :D
24. lempivärini on keltainen
25. pidän selkeästä ja suht modernista sisustuksesta
26. olen välillä vähän liian temperamenttinen ja äkkipikainen
27. mua kuvaillaan yleensä iloiseksi ja ystävälliseksi
28. lempibändejäni on the killers, red hot chili peppers, arctic monkeys ja milloin mikäkin, fiiliksen mukaan
29. olen ihan kamala kuljettaja ja huudan yksin autossa muille autoilijoille, jotka eivät mielestäni osaa ajaa :D
30. olen ehdottomasti aamuvirkku ja viikonloppuisinkin nousen usein ylös yhdeksältä
31. mua luullaan usein ikäistäni paljon nuoremmaksi
32. inhokki värejä mulla on kaksi: metsänvihreä ja vaaleanvioletti, yäk
33. en seuraa mitään urheilua
34. katson melkein joka päivä salkkarit :D
35. syön pääasiassa kasvisruokaa (ehkä noin kerran kuussa kanaa/kalaa)
36. oon maailman huonoin tunnistamaan eri automerkkejä. tuntuu etten erota, kuin värin
37. lemppari kotityöni on pyykinpesu
38. haaveilen iiiisosta vaatehuoneesta, jossa olis myös meikkauspöytä ja paljon luonnonvaloa
39. haluaisin vielä joskus ulkomaille asumaan, mieluiten johonkin isoon kaupunkiin/ lämpimään paikkaan
40. inhoan ampiaisia
41. en voi sietää ohuita hiuksiani
42. pidän eniten vartalossani pyllystäni
43. välillä tuntuu, etten osaa ottaa mitään tosissaan
44. en ole ikinä ollut kovin ahkera koulussa, mutta saanut silti ihan hyviä numeroita
45. en tiedä äänestänkö vaaleissa. miksei sitäkin voi jo hoitaa netin kautta, kuten melkein kaikkea muuta?!
46. tuhlaan liikaa ja teen usein heräteostoksia
47. mun pitäisi ehdottomasti mennä hammaslääkäriin tarkistukseen, mutta pitkitän sinne menoa
48. rakastan matkustelua ja haaveilen tällä hetkellä safarista Afrikassa
49. en ole uskonnollinen ihminen
50. en voi sietää epärehellisiä ja kaksinaamaisia ihmisiä

Siinäpä ne, eikä ollut edes vaikea keksiä! :D

kuvat: we♥it.com

4 kommenttia:

  1. noniin, sittenhän meitä on kaks kääpiöö :)

    VastaaPoista
  2. salmiakkikarkit on niin jees <3 ps. jee ite 156,2 cm (>_<)

    VastaaPoista
  3. täällähän löytyy selvästi pidempääkin sakkia ;D
    ja kyllä, salmiakkikarkit on ehdottomasta parhaita! :P

    VastaaPoista