keskiviikko 23. helmikuuta 2011

My dream hair ♥

Varmasti suurimmalla osalla meistä on joku sellainen julkkis, jonka hiuksia ihailee. Mun henkilökohtainen tukkajumalani on Laguna Beach sekä Hills- sarjoista tuttu Lauren Conrad.
Olen aina ihaillut Laurenin pitkiä, paksuja ja hyväkuntoisia hiuksia. Plussaa siitä, että Laurenin hiukset ovat tosi luonnollisen väriset, kiitos hyvän ja taitavan kampaajan. Lisäksi usein Laurenilla näkee ne täydelliset loivat, isot kiharat, jotka haluaisin oppia tekemään, mutta en jostain syystä onnistu tässä edes suoristusraudan avulla..oon niin käsi näissä tukka hommeleissa!

  
Tällä hetkellä mun omat hiukseni ovat aika sekalaisessa tilassa, jos sen niin voi sanoa..:D Tuossa joulun jälkeen tein päätöksen, että lopetan hiusten värjäämisen ja annan oman värin kasvaa takaisin. Tällä hetkellä tilanne on siis se, että nyt kolmeen kuukauteen en ole hiuksiani värjännyt ja latvoissa on vanhaa kulahtanutta väriä, jota tässä kokoajan haalistelen. Selvää rajaa oman värin ja värjätyn välillä ei onneksi ole, ellei sitä todella tarkkaan syynää. Oma väri mulla on hyvinkin tuota Laurenin väriä ja kesällä aurinko raidoittaa sen kauniisti, joten en periaatteessa näe mitään syytä värjätä. Koitan nyt motivoida itseäni näiden kuvien kautta ja pitäytyä tässä värjäämättömyydessäni, vaikka se välillä koville ottaakin.


Kenenkä julkkiksen hiuksia te ihailette? Vai oletteko tyytyväisiä juuri omiinne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti